Заміна, видалення каталізатора

замена катализатора Зіткнувшись з будь-якими збоями у роботі випускної системи, слід негайно провести діагностику та виявити причину несправності. Пошкоджений каталізатор, сажовий фільтр або інший елемент системи, що вийшов з ладу, не тільки знижує якість роботи, але і скорочує термін експлуатації деталей двигуна.

На нашому СТО Ви отримаєте професійну допомогу. Кваліфіковані працівники виконають ремонт або заміну необхідної деталі швидко та якісно, усунувши причину поломки.

МИ ПРОПОНУЄМО НАСТУПНЕ:

  • Експертну діагностику.
  • Заміну, видалення каталізатора.
  • Встановлення полум'ягасника.
  • Коригування програмного забезпечення (перепрошивка) електронного блоку управління (відключення заднього кисневого датчика) вихлопної системи під європейські екостандарти Євро-2 та Євро-3.
  • Встановлення каталітичного емулятора заднього датчика кисню.

Несправність кожної деталі оцінюється нами шляхом аналізу роботи всієї вихлопної системи загалом. Співробітники нашої компанії здійснюють повну заміну, видалення каталізаторів, сажевиків у будь-якій з представлених на ринку моделей систем випуску відпрацьованих газів.

Як показує практика, каталізатор потребує заміни після пробігу авто від 60 до 90 тис. км. Слід пам'ятати, що якість палива, несприятливі дорожні умови негативно впливають на технічні показники, тому заміна каталізатора може знадобитися значно раніше. Якщо робота авто обмежується поїздкою на невеликі відстані та без значних навантажень, можна провести планове очищення присадкою. Вона додається до палива. В інших випадках працездатність каталізатора неможливо відновити.

ВАРІАНТИ ЗАМІНИ КАТАЛІТИЧНОГО НЕЙТРАЛІЗАТОРА:

1. Установка штатного каталізатора. Варіант не з дешевих. У середньому вартість операції складе близько 1000 євро за одну одиницю. Якщо автомобіль обладнаний двигуном від 2 літрів і більше, необхідно ставити 2-4 каталізатори. До того ж, цей вид заміни не передбачає 100% гарантії.

zamena_katalizatora_kiev.jpg (56 KB) 2. Заміна сотового (стільникового) каталітичного елемента. Каталізатори є цілісною конструкцією, що складається з колекторного розподільника і приймальної труби. Більша частина пристрою не зношується, і замінювати її повністю немає сенсу. Як правило, вимагає ремонту лише фільтруючий елемент, який можна замінити на нову сотову таблетку, шляхом вварювання в корпус оригінальної конструкції.
Такий ремонт без демонтажу всієї приймальної труби коштуватиме 15000 – 35000 гривень. Ця альтернатива не поступається штатному аналогу за технічними та якісними характеристиками, але значно економить витрати на ремонт. Коливання ціни заміни сотової таблетки залежить безпосередньо від матеріалу виготовлення (технічна кераміка, сплави металів), параметрів каталізатора та об'єму двигуна.
Наші спеціалісти орієнтують клієнтів на стільники, виготовлені з металу. Вони не такі чутливі до впливу агресивного середовища, у тому числі домішок сірки, присадок та інших складових неякісного палива. Гарантія на цю продукцію становить не менше ніж 100 000 км пробігу. На керамічний аналог – до 60 000 км пробігу.

plamegasitel_kiev.jpg (26 KB) 3. Видалення каталізатора та встановлення полум'ягасника або стронгера. Простий та недорогий спосіб відновлення роботи вихлопної системи. Зазвичай ціна питання коливається від 3000 – 7000 грн. Українськими еконормативами дозволяється експлуатація авто без оригінального нейтралізатора. Демонтаж каталізатора та заміну на полум'ягасник або стронгер ми робимо за рахунок зміни внутрішньої частини корпусу «рідного» (штатного) нейтралізатора. Частково це збільшує шумопоглинання та зберігає працездатність випускного тракту на більш тривалий термін.
Пламегасні конструкції підходять для моделей Євро-2 та Євро-3. Якщо полум'ягасник монтується на марку, що відповідає стандартам Євро-4, необхідно додатково встановити емулятор другого лямбда зонда або провести перепрошивку (видалення заднього датчика кисню) в системі керування під стандарт Євро-2.

Якщо Ви знаходитесь не в Києві

Служба технічного обслуговування нашої компанії пропонує також послугу дистанційної заміни каталізатора в будь-якій точці України. Замовник, що не має можливості безпосередньо відвідати наше СТО, може демонтувати ділянку приймальної труби (каталізатор з або без колектора), що потребує ремонту і переслати нам за допомогою будь-якого автоперевізника. Після проведення заміни сот у каталізаторі, готову до монтажу деталь ми надсилаємо замовнику. У середньому відновлення каталізатора займає трохи більше двох днів (з урахуванням часу на доставку). Самі ремонтні роботи – трохи більше 4 годин.
Кожен власник авто може вибрати найбільш зручний для себе варіант. У свою чергу, фахівці нашої компанії завжди раді надати професійну консультацію та дати вичерпні відповіді щодо вашої проблеми.

Що таке каталізатор?

kupit_katalizator_kiev.jpg (30 KB) Каталізатор – це найважливіша частина випускної системи автомобіля. Він зменшує викид у повітря шкідливих для людини речовин. Це досягається повним спалюванням небезпечних газових сумішей до рівня екологічно нейтральних сполук. Даний елемент вихлопної системи також знижує обсяг палива, що використовується, і продовжує гарантований термін служби двигуна. Недоліками каталізатора залишаються його ціна та необхідність постійної планової та позапланової заміни.
Конструкція каталізатора проста. Корпус виготовляється із металу. Внутрішня частина складається з мікроканалів (сот), покритих спеціальним напилюванням тієї чи іншої групи металів (золото, паладій, платина та ін.). Саме останні, вступаючи в реакцію, доводять очищення вихлопів до необхідних екологічних стандартів.

Відповідно до еконорм країн Євросоюзу більшість сучасних автомобілів випускається з кількома каталізаторами для більш високоякісного очищення вихлопів.
Каталізатори чутливі до ряду факторів, що негативно впливають на термін їх експлуатації: механічні пошкодження, якість палива, агресивний вплив того чи іншого середовища, перепади температури. Тому настійно рекомендуємо відповідально підходити до вибору палива. Проводити планову перевірку роботи системи випуску авто та негайно звертатися до фахівців за перших ознак можливих несправностей.

Світиться помилка "Check-engine"

chek_engine_kiev.jpg (18 KB) Якщо каталізатор несправний або забруднений, електронна система повідомляє про поломку і вказує на це, висвічуючи напис Check Engine. Датчик λ-зонда в цьому випадку спрацьовує та дає знати про проблему.

Є ймовірність і того, що помилка роботи двигуна може висвічуватись через невідповідність роботи каталізатора нормам викиду вихлопних газів. Програмне забезпечення, що відповідає Євро-4, не дозволить використовувати каталізатор рівня Євро-2 або Євро-3. Потрібна зміна системи керування або відмова від установки каталізатора, що не відповідає певному рівню екобезпеки. Тому експерти рекомендують під час встановлення каталізаторів узгодити ці дії з рекомендаціями фахівців.

На несправність каталізатора можуть також вказувати:

  • Падіння потужності роботи двигуна;
  • Відмова у старті двигуна;
  • Динамічні перепади у роботі мотора;
  • Перевищення використання обсягу палива без видимих причин;
  • Відчутний запах гару та вихлопних газів у салоні авто;
  • Характерне торохтіння під днищем авто, що сигналізує про поломку.

Причини відмови в роботі каталізатора

Забруднення сотів каталізатора нагаром і використання палива низької якості – перші причини відмови роботи каталізатора. До «ворогів» нейтралізатора слід віднести різкі коливання температур, пікові нагрівання, механічні удари. Якщо двигун постійно і регулярно працює без навантаження – вхолосту – каталізатор теж може швидко виходити з ладу.

Фахівці нашої компанії допоможуть усунути всі перелічені та багато інших несправностей. Вони запропонують оптимальний за фінансовими та часовими витратами варіант вирішення проблеми.
Звертайтесь!