Глушник
Основним призначенням глушника є зменшення шуму вихлопів шляхом перетворення енергії звукових коливань в теплову. Розташований глушник, як правило, наприкінці випускної системи, рідко (позашляховики) у середині тракту. Із двигуна відпрацьовані гази спочатку потрапляють у колектор, потім по гофрі та каталізаторам надходять у резонатор, а звідти в глушник та вихлопну трубу.
Виготовляються глушники з корозійностійкого алюмінієвого сплаву стійкого до іржавіння та згоряння при високих температурах, а також зі сталі та рідко з нержавіючої сталі.
Пам’ятайте, що від правильного вибору глушника залежить не лише рівень шуму, а й потужність роботи двигуна. Тому не варто заощаджувати на допомозі професіоналів.
На нашому автосервісі Ви зможете зробити:
- діагностику та всі види ремонту глушника;
- заміну глушника;
- тюнінг глушника будь-якої складності;
- придбання глушника.
з гарантією якості продукції та виконуваних робіт.
Крім глушників, ми також проводимо роботи з усіма комплектуючими вихлопної системи – каталізаторами, гофрами, резонаторами, пламегасниками (стронгерами), колекторами.
РЕМОНТ, ЗАМІНА ГЛУШНИКА
Середня тривалість служби глушника становить від 3 до 6 років.
Першими ознаками поломки є:
- підвищений шум на зрізі вихлопної труби;
- сторонні шуми у глушнику;
- зміни у роботі двигуна;
- зниження потужності двигуна;
- поява тріщин і прогарів у корпусі;
- перевитрата палива;
- характерний запах вихлопних газів.
Враховуючи ступінь та місце ушкодження глушника, існують різні варіанти його ремонту. Якщо елемент повністю проіржавів або прогорів, він потребує заміни. І в тому і в іншому випадку знадобиться наявність зварювального профобладнання, спеціального герметика для з’єднання складових частин і знання фахівців.
Непрофесійне втручання може призвести до повторної поломки як глушника, так і інших елементів вихлопної системи. Тому якщо у Вас виникли сумніви стосовно справності глушника, звертайтесь до нашого автосервісу. Ми визначимо та усунемо будь-яку проблему.
Причин несправностей глушника є безліч. Серед них:
- вихід із ладу його елементів (корозія чи прогорання);
- неміцність з’єднань;
- механічне пошкодження підвіски та інших запчастин;
- вплив агресивного середовища – конденсат, сіль, волога;
- використання неякісних елементів у структурі глушника.