Вам необхідно купити чи замінити гофру? Наші спеціалісти допоможуть вирішити це питання.
Гофра глушника – невід’ємна частина вихлопної системи. Відіграє роль гнучкого з’єднання між двигуном і глушником, що пом’якшує вплив механічних та термічних коливань на систему вихлопу. Таким чином, захищаючи окремі елементи випускного тракту від передчасного виходу з ладу. Це особливо важливо враховуючи умови експлуатації та стан вітчизняних доріг.
Зовні гофра схожа на багатошарову сітку. Вона герметична і має певний ступінь гнучкості та стиснення.
Бувають двошарові (для бензинових двигунів) та тришарові гофри (для бензинових та дизельних двигунів). У двошарових використовується два обплетення: внутрішнє захищає зсередини поверхню гофри від деформацій; а зовнішнє запобігає занадто сильним стисканням і коливанням, які можуть призвести до поломки. Тришарова гофра має додаткове внутрішнє обплетення, що підвищує жорсткість і міцність деталі.
ЗАМІНА ГОФРИ
Гофра не підлягає ремонту та відновленню, а лише заміні на нову. Якщо у Вас немає достатнього досвіду, ми не рекомендуємо робити ремонт самостійно. Ця процедура вимагає допомоги фахівців.
Звертаючись до профільного СТО Ви можете бути впевнені у правильності вибору та встановлення деталі. Наприклад, купуючи гофру необхідно враховувати співвідношення якісних характеристик (міцності та еластичності), а також матеріал, з якого вона виконана. Важливо також не помилитися з розміром.
Встановлення та заміна гофри глушника має свої особливості. Насамперед необхідно провести комплексну діагностику, виявити та усунути причину несправності, щоб уникнути повторного пошкодження.
Приступаючи безпосередньо до заміни гофри, важливо виконати правильний демонтаж. Місця зрізу ретельно зачищаються, щоб видалити залишки іржі. В іншому випадку через деякий час вони можуть спричинити розвиток корозійного процесу. При установці необхідно не пережарити та не пропалити гофру, що може виконати лише досвідчений зварювальник. Неточність у роботі може призвести також до надмірного розтягування та деформації деталі.
ПРИЧИНИ ПОЛОМОК ГОФРИ
Виконуючи компенсаторну функцію, гофра глушника піддається досить жорсткому впливу високих температур, механічним навантаженням і часто виходить з ладу. Незважаючи на високу міцність, вона дуже чутлива до різного роду пошкоджень. Причинами поломок можуть бути:
- забитий каталізатор (у разі, якщо гофра встановлена перед ним);
- незадовільний стан подушок двигуна;
- поганий стан коробки передач;
- старість (зношеність) резинок кріплення глушника;
- реагенти та сіль на дорогах, що роз’їдають обплетення;
- перепад температур;
- присадки в паливі, що підвищують октанове число.
ПРО ЗНОС І ПРОРИВ ГОФРИ СВІДЧИТЬ
низький гул при роботі двигуна, характерний запах вихлопних газів під капотом і в салоні. Також може спостерігатися зниження потужності двигуна та перевитрата палива в сучасних автомобілях. Витік газів впливає на коректність роботи датчика лямбда-зонда, що у свою чергу може призвести до несправності електроніки та виходу з ладу двигуна.
Запідозривши прорив гофри глушника необхідно якнайшвидше усунути пошкодження, щоб уникнути виходу з ладу інших елементів автомобіля.
Телефонуйте за вказаними телефонами і ми з радістю допоможемо.
Щоб продовжити термін експлуатації Вашого автомобіля та мінімізувати витрати, своєчасно звертайтесь до фахівців. Професійна діагностика та ремонт заощадять Ваш час та гроші!