Ремонт, заміна глушника
Глушник
Основним призначенням глушника є зменшення шуму вихлопів шляхом перетворення енергії звукових коливань в теплову. Розташований глушник, як правило, наприкінці випускної системи, рідко (позашляховики) у середині тракту. Із двигуна відпрацьовані гази спочатку потрапляють у колектор, потім по гофрі та каталізаторам надходять у резонатор, а звідти в глушник та вихлопну трубу.
Виготовляються глушники з корозійностійкого алюмінієвого сплаву стійкого до іржавіння та згоряння при високих температурах, а також зі сталі та рідко з нержавіючої сталі.
Пам'ятайте, що від правильного вибору глушника залежить не лише рівень шуму, а й потужність роботи двигуна. Тому не варто заощаджувати на допомозі професіоналів.
На нашому автосервісі Ви зможете зробити:
• діагностику та всі види ремонту глушника;
• заміну глушника;
• тюнінг глушника будь-якої складності;
• придбання глушника.
з гарантією якості продукції та виконуваних робіт.
Крім глушників, ми також проводимо роботи з усіма комплектуючими вихлопної системи – каталізаторами, гофрами, резонаторами, пламегасниками (стронгерами), колекторами.
РЕМОНТ, ЗАМІНА ГЛУШНИКА
Середня тривалість служби глушника становить від 3 до 6 років.
Першими ознаками поломки є:
• підвищений шум на зрізі вихлопної труби;
• сторонні шуми у глушнику;
• зміни у роботі двигуна;
• зниження потужності двигуна;
• поява тріщин і прогарів у корпусі;
• перевитрата палива;
• характерний запах вихлопних газів.
Враховуючи ступінь та місце ушкодження глушника, існують різні варіанти його ремонту. Якщо елемент повністю проіржавів або прогорів, він потребує заміни. І в тому і в іншому випадку знадобиться наявність зварювального профобладнання, спеціального герметика для з'єднання складових частин і знання фахівців.
Непрофесійне втручання може призвести до повторної поломки як глушника, так і інших елементів вихлопної системи. Тому якщо у Вас виникли сумніви стосовно справності глушника, звертайтесь до нашого автосервісу. Ми визначимо та усунемо будь-яку проблему.
Причин несправностей глушника є безліч. Серед них:
• вихід із ладу його елементів (корозія чи прогорання);
• неміцність з'єднань;
• механічне пошкодження підвіски та інших запчастин;
• вплив агресивного середовища – конденсат, сіль, волога;
• використання неякісних елементів у структурі глушника.