image
  • (044) 537-13-29  
    (098) 086-05-81  

    (095) 342-90-91
    (093) 256-19-05

  • КЛЕМАНСЬКА 1, ПОЗНЯКИ,
    Район Дарницького мосту
    подивитись карту

  • Головна
  • Послуги
    • Тюнінг вихлопної системи
    • Заміна, видалення каталізатора
    • Зміна звуку вихлопу
    • Насадки на глушник
    • Прямоточний (спортивний) вихлоп
    • Роздвоєння вихлопу
    • Чіп-тюнінг
    • Регульована електрозаслонка для вихлопу
    • Відключення та видалення сажового фільтра, клапана EGR
    • Ремонт, заміна глушника
    • Заміна резонатора
    • Заміна гофри
    • Ремонт колектора
  • Наші роботи
  • Статті
  • Контакти
  • RU
  • UA
Наші роботи

03Лют
Опубліковано 03 Лютого, 2024

Для тривалої та ефективної роботи каталізатора необхідний контроль складу паливно-повітряної суміші. Це завдання виконує кисневий датчик (О2-датчик) – лямбда-зонд .

Зазвичай датчик розташований перед каталізатором, але в деяких машинах використовуються два датчики. Другий ставиться на виході каталізатора. Таким чином, досягають більшої точності у приготуванні суміші.

Розрізняють цирконієві та титанові кисневі датчики. Останні складніші за конструкцією і дорожчі за цирконієві. Будьте уважні під час вибору заміни.

Лямбда-зонд вийшов з ладу

У разі відсутності або виходу з ладу лямбда-зонда, ЕБУ (електронний блок управління) двигуна починає працювати за усередненими параметрами, записаними в його пам’яті, неправильно готуючи паливно-повітряну суміш. В результаті підвищується кількість незгорілого палива (СО) у вихлопних газах. Спостерігаються збої у роботі двигуна, і збільшується витрата палива. У деяких автомобілях відмова кисневого датчика призводить до збільшення кількості палива, що подається в циліндри, настільки, що запас пального вичерпується на очах.

Список можливих несправностей лямбда-зонда досить великий і далеко не всі фіксуються самодіагностикою автомобіля. Наприклад, зменшення швидкодії, втрата чутливості та ін. Тому точний висновок про необхідність ремонту чи заміни датчика можна зробити лише після перевірки у профільному СТО.

Як обманути лямбда-зонд?

У разі встановлення полум’ягасника або видалення каталізатора лямбда-зонд, що знаходиться біля каталізатора, видаватиме помилку про несправність каталізатора. Відключення лямбда-датчика від проводки автомобіля проблему не вирішить.

Тому необхідно або перепрограмувати лямбда-зонд під стандарт Євро-2, або встановити механічну, електронну чи каталітичну обманку лямбда-зонда (емулятор, контролер). Обманка обмежує потік вихлопних газів до кисневого датчика, тим самим, коригуючи його роботу з урахуванням умов роботи вихлопної системи, що змінилися. Однак ефективність її використання працює 50 на 50, оскільки не на всіх моделях автомобілів функції лямбда-зонда вдається замінити контролером.

Якщо встановлюється універсальний каталізатор, іноді також необхідно перепрограмувати лямбда-зонд під потрібний Євро стандарт. Це пов’язано з тим, що у блоках управління машин різного виробництва прописані різні екологічні норми. Тому деякі універсальні каталізатори, що підходять європейським автомобілям, при встановленні на американську модель можуть видавати помилку. Те саме стосується і моделі обманки лямбда-зонда.

Наші контакти

Київ, Клеманська 1, район Дарницького мосту (Мост Кірпи)
  • Email katalizator2020@gmail.com
  • Телефон (044) 537-13-29(095) 342-90-91(098) 086-05-81(093) 256-19-05

Наші послуги

  • ЗАМІНА, ВИДАЛЕННЯ КАТАЛІЗАТОРА
  • ВИДАЛЕННЯ САЖОВОГО ФІЛЬТРА, ERG
  • РЕМОНТ, ЗАМІНА ГЛУШНИКА
  • ЧІП-ТЮНІНГ
  • ЗМІНА ЗВУКУ ВИХЛОПУ
  • МОЖЛИВОСТІ ПРЯМОТОЧНОГО ГЛУШНИКА
  • ОСОБЛИВОСТІ ВСТАНОВЛЕННЯ ПРЯМОТОЧНОЇ СИСТЕМИ
  • ПЛЮСИ ТА МІНУСИ ПРЯМОТОЧНОГО ГЛУШНИКА
  • ПРЯМОТОК – ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?
  • РЕМОНТ ГЛУШНИКА

Час роботи

Пн-Пт: з 9:00 до 19:00

Сб-Нд: ВИХІДНИЙ

Прокласти маршрут