КЛЕМАНСЬКА 1, ПОЗНЯКИ,
Район Дарницького мосту
подивитись карту
Добридень!
Заміна стільникової таблетки на нову з гарантією в 100 тис. за умови, що не встановлено ГБО – 12600 грн.
Видалення каталізатора з побудовою полум'ягасника та монтажем каталітичного емулятора – 3800 грн.
Видалення каталізатора з побудовою полум'ягасника та перепрошивкою - 300 $.
За часом один робочий день.
Добридень!
1. Якщо автомобіль дизельний, на ньому встановлений фільтр сажі, заміну якого ми не рекомендуємо, т.к. його стандарти євро 5 не відповідають нашому паливу і його заміна на оригінальний коштуватиме 1920 євро. Пропонуємо програмне відключення та видалення сажевого фільтра - $250. Якщо з чіп-тюнінгом (додавання потужності 15-20% і збільшення крутного елемента) - $300.
2. Виготовлення та встановлення полум'ягасника на корпусі штатного сажевого фільтра – 2000 грн під ключ.
Добридень!
1) Для більш точного ціноутворення щодо відключення системи сажового фільтра та клапана егр напишіть, будь ласка, vin-номер.
2) Ми не проводимо заправлення.
Доброго дня! Потрібне програмне відключення кисневого датчика (перепрошивка на євро 2) - 250$.
Добридень!
1. Заміна стільникової частини каталізаторів на нові, під ключ – 18600 грн, гарантія 100 тис.км.
2. Видалення каталізаторів з виготовленням полум'ягасників та відключенням задніх кисневих датчиків (перепрошивка під євро 2) – 11200 грн, гарантія – довічна.
3. Видалення каталізаторів з виготовленням полум'ягасників та монтажем каталітичних емуляторів – 6000 грн. Можливе іноді загоряння чека по суміші через якість палива.
Добридень! Заміна каталізаторного бочка на новий під ключ – 14700 грн. Гарантія – 100 тис.км.
Доброго дня! Можемо запропонувати наступне:
1. Оригінальний каталізатор в зборі з колектором - 1480 євро.
2. Заміна самого сотового бочка на металевій основі, усиленний спортивний (универсальний) австро-польського виробництва. Гарантія 100 тис.км за умови, що не встановлен газ. Ціна - 9600 грн.
3. Видалення каталізатора, монтаж плам'єгасника з каталітичним емулятором - 4200 грн.
4. Видалення каталізатора з перепрошивкой автомобіля - 8400 грн.
Добридень! У вас бензин + газ? У такому разі відключення $250, видалення + полум'ягасники – 4200 грн.
Добридень! Разом із роботою 12200 грн. Гарантія 100 тис.
Добридень! Так, проводимо будь-які роботи. Заміна на аналог із гарантією у 100 тис. за умови, що не встановлено газове обладнання – 10800 грн.
Видалення каталізатора з монтажем полум'ягасника та каталітичного емулятора – 5400 грн.
Добридень! Так, можна поставити полум'ягасник, тільки краще і довговічніше буде, якщо його зробити на базі корпусу каталізатора з нержавіючими нутрощами. Так він спокійно років 10 ходитиме. Вартість роботи з емулятором лямбда-зонда – 3200 грн.
Тепловий екран можемо виготовити з алюмінію або підібрати щось з б/у-го.
Добридень! Якщо вона не вигоріла, то викуповуємо.
Добридень! Можна, але обов'язково потрібно ставити механічний емулятор заднього датчика кисню (лямбда-зонд).
Здрастуйте, Віталію! Так, помилка відразу ж пропаде, якщо стільникова таблетка вашого каталізатора буде відповідати євро-4 стандарту, що відповідає прошивці вашого автомобіля.
Добридень! Пропонуємо три варіанти:
1. Оригінальний каталізатор – 1017 євро.
2. Ремонт каталізатора - 12400 грн (запчастина+робота).
3. Переведення автомобіля на євро-2 та встановлення замість каталізатора полум'ягасника. Робота з електронної частини – $250. Робота з пламегасника - 1600 грн.
Перевага третього варіанта в тому, що запчастина встановлюється раз і назавжди. Каталізатор запчастина не дешева і гарантія на неї дається 100 тис.км за якості європейського бензину, але ніхто не гарантує якість нашого бензину.
Добридень! Заміна на полум'ягасник плюс обманка – 3600 грн, гарантія 100 тис. пробігу. Заміна з перепрошивкою - 6800 грн., гарантія на пламегасник 100 тис., на прошивку довічно. За часом один робочий день.
Добридень! Заміна основних двох каталізаторів разом із роботою 16200 грн. Видалення каталізаторів з монтажем полум'ягасників та каталітичних обманок – 5400 грн. Гарантія Пробіг: 100 тис.км.
Добридень!
У Вашому випадку можемо запропонувати такі варіанти:
1. 1. Каталітичний емулятор (обманка) з металевим каталізатором усередині, отвір 8 мм – на нашій практиці ще не забивався, працює чудово. Ціна – 650 грн.
2. 2. Стільниковий елемент на металевій основі (посилений, спортивний), на який даємо 100 тис. гарантій. Ціна – 9600 грн, заміна – 1200 грн.
Практикуємо дистанційну заміну. Ви можете зняти свій каталізатор та надіслати нам кур'єрською службою (Нова пошта, Інтайм). Ми в той же день робимо заміну і відправляємо вам назад.
Добридень!
Якщо горить помилка P0230 або P0240, не варто перевіряти, електроніка і так перевірила, що є недостатність каталізатора. За заміною:
1. Оригінальний каталізатор із гарантією 50тис. – 982 євро.
2. Заміна самого стільникового бочка на новий із гарантією 100тис. – 8600 грн під ключ.
3. Видалення каталізатора з виготовленням полум'ягасника та монтажем каталітичного емулятора – 3800 грн під ключ. Гарантія 100 тис.
Добридень!
1. Заміна на універсальний металевий каталізатор із роботою – 7800 грн, гарантія 100 тис.км.
2. Заміна на універсальний керамічний кат-р з роботою – 7100 грн, гарантія 60 тис.км.
3. Пламегасник + обманка – 2150 грн.
Добридень! Так, судячи з ваших слів, це каталізатор.
1. Установка полум'ягасника + перепрошивка – 3600 грн.
2. Встановлення полум'ягасника + установка емулятора – 2100 грн.
Добридень!
Якщо не встановлено ГБО, можна як поміняти каталізатор на новий, так і замінити його на пламегасник.
Вартість заміни каталізатора – 8800 грн.
Вартість встановлення полум'ягасника та каталітичного емулятора – 3600 грн.
Добридень! 300 $ під ключ (прошивка + полум'ягасник), плюс можна додати потужності до 120 к.с. (50 $).
Але шити блок не обов'язково, каталітичний емулятор з ним добре справляється за умови, якщо лямбди робітники, цей пакет коштує 150 $ під ключ. Потрібен код помилки.
Добридень!
Для прорахунку програмних робіт вкажіть, будь ласка, він номер автомобіля (можна на нашу ел. адресу).
Добридень!
Помилка РО113 - з впуску повітря.
Помилка РО135 - по лямбда-зонду, у якого обірваний або підігрів, що перегорів. Таке буває ще через те, що каталізатор забитий і може просто вигоріти лямбда-зонд через високу температуру.
Якщо встановлено газ, каталізатор ми радимо, т.к. температура згоряння вища, швидкість горіння довша. Рекомендуємо видалити нутро каталізатора, пробудити перфорації (пламегасник) усередині штатного корпусу каталізатора і поставити каталітичні емулятори під задні кисневі датчики (лямбда-зонди). Ця процедура під ключ – 5800 грн.
Добридень!
Вашим автомобілем робота займе 6-8 годин (з ранку заїхали, увечері забрали).
Можлива доставка полум'ягасників в інше місто за умови, що ви знімаєте свої каталізатори і відправляєте нам, тому що ми будуємо на корпусах штатних каталізаторів (візуально буде не видно, що автомобіль без каталізаторів). Ціна такого варіанта – 4400 грн.
Якщо робота буде за місцем – 7800 грн під ключ.
Це єдиний варіант, який ми дає 100% гарантію. У разі заміни каталізаторів на нові їх термін служби буде не тривалий, оскільки температура згоряння газу набагато вище, ніж у бензину, внаслідок чого каталітичний елемент дуже швидко руйнується.
Добридень! Краще, звичайно, щоб він був, але не критично, якщо все справно та сухий двигун. Там досить велика відстань між агрегатами і т.к. стільники видалені, то температура тримається стабільна.
Добридень!
Найоптимальніший варіант на наш погляд - видалити стільники каталізатора, на місці їх побудувати полум'яні перфорації і під задній кисневий датчик (лямбда-зонд) встановити каталітичний емулятор (працює чудово!). Даємо гарантію 100 тис.км. Ціна під ключ – 4600 грн.
Другий варіант. Якщо встановлено ГБО, можна змінювати і каталізатор. Каталізатор радимо міняти лише на металевій основі. Під ключ – 10800 грн. Гарантія Пробіг: 100 тис.км.
Єдиний мінус полум'ягасника те, що автомобіль не відповідатиме нормам ЗІ.
Плюс полум'ягасника перед каталізатором - автомобіль буде легше запускатися і стане трохи динамічнішим.
Добридень!
Пропонуємо такі варіанти:
1. 1. Заміна каталізаторів на полум'ягасники та монтаж каталітичних емуляторів – 3800 грн.
2. 2. Заміна каталізаторів на полум'ягасники та перепрошивка під євро 2 (відключення кисневих датчиків) – 7800 грн. Чіп-тюнінг під газ + 1300 грн.
За термінами – один день.
Добридень! 7800 грн під ключ.
Добридень!
Щоб дізнатися точно це лямбда-зонд або каталізатор, потрібно розшифрувати «чек» (номер помилки).
За каталізатором можемо запропонувати варіанти:
1. Видалення каталізатора з побудовою полум'ягасника та монтажем каталітичного емулятора – 3600 грн.
2. Видалення каталізатора з побудовою полум'ягасника та відключенням лямбда-зонда (перепрошивка під євро 2) - 250 $ під ключ.
3. Заміна на новий – 9800 грн.
Добридень!
1. Заміна стільникової частини каталізатора на металеву – 9600 грн., гарантія 100 тис.км.
2. Заміна стільникової частини на керамічну – 8400 грн., гарантія 50 тис.км.
3. Видалення каталізатора, виготовлення полум'ягасника та монтаж каталітичного емулятора – 4200 грн., гарантія 100 тис.км.
Ціни вказані вже із роботою.
Добридень! Видалення каталізатора, побудова полум'ягасника та монтаж каталітичного емулятора - 250 $ під ключ.
Часом - один робочий день (вранці заїхали, увечері забрали).
Запис за день-два.
Добридень! Щоб дізнатися ціну перепрошивки, нам потрібен вин номер автомобіля.
Але для цього двигуна, якщо задній кисневий датчик у робочому стані, прошивати не потрібно. З цим добре справляється каталітичний емулятор.
Встановлення полум'ягасника та емулятора - 2800 грн.
Добридень!
1. Заміна каталітичного елемента на новий – 7200 грн, робота – 800 грн. Гарантія Пробіг: 100 тис.км.
2. Заміна на пламегасник з роботою – 2400 грн. Гарантія Пробіг: 100 тис.км.
Добридень! Рекомендуємо наступні варіанти:
1. Варіант заміни каталізатора дешевше, ніж оригінал (заміна стільникової таблетки к-ра) – 9800 грн з роботою. Гарантія – 100 тис.км.
2. Видалення каталізатора з перепрошивкою комп'ютера під євро-2 – $300 з роботою. Гарантія довічна (поки не зміниться перепрошивка).
3. Видалення каталізатора з монтажем каталітичних емуляторів лямда-зонда – 6000 грн. Гарантія – 50 тис.км.
Добридень! Заміна на оригінальний каталізатор – 483 євро.
Заміна самої стільникової таблетки (внутрішньої частини каталітичного бочка) на новий – 6400 грн з роботою.
Видалення каталізатора (пламегасник + емулятор лямбда-зонда) – 2650 грн з роботою.
Добридень! Так, саме так і робимо, надсилайте нам ту частину вихлопної системи, в якій знаходиться каталізаторний бочок. Вартість всієї процедури під ключ буде 1800 грн.
Добридень! Якщо ж спалахує помилка по неефективності каталізатора, то в цьому випадку міняємо його за наш рахунок.
Якщо ж на автомобілі був встановлений газ після заміни каталізатора або каталізатор зруйнований механічно або згоряння присадок, то гарантії в такому випадку немає.
Доброго дня!
Так, робимо, але для точного ціноутворення надайте він номер автомобіля, будь-ласка.
Доброго дня! 2100 грн.
Добридень! Варіанти:
1. Оригінальний каталізатор – 621 євро.
2. Заміна каталітичного бочка: металевий – 6800 грн (гарантія 100 тис.км), керамічний – 6100 (гарантія 50 тис.км).
3. Заміна каталізатора на полум'ягасник з каталітичним емулятором лямбда-зонда – 2400 грн. Гарантія – 50 тис.км.
4. Заміна каталізатора на полум'ягасник з перепрошивкою блоку управління - $300. Гарантія 300 тис.км.
Добридень! $250.
Пропонуємо такі варіанти:
1. Заміна каталізатора на новий оригінальний (приймальна труба у зборі) – 1760 євро (гарантія 50 тис.км).
2. Заміна стільникової таблетки каталізатора на нову керамічну – 9400 грн (гарантія 50 тис.км); на металеву – 10200 грн (гарантія – 100 тис).
3. Видалення каталізатора (монтаж полум'ягасника + емулятор лямбда-зонда) – 4600 грн (гарантія 100 тис.).
Добридень!
350 $ - якщо з видаленням каталізаторів, 200 $ якщо тільки прошивка.
Запис за 1-2 дні, на суботу бажано за 3 дні.
Так дійсно полум'ягасник розрахований на моделі, що відповідають стандартам Євро-2. А більшість автомобілів після 2000 року випуску запрограмовано на стандарт євро-3 і євро-4. Якщо Ваше авто потрапляє до їх числа, то потрібна адаптація під норми СО. Якщо ж у Вас Євро-2, то такої потреби немає.
Лямда-зонд - він же кисневий датчик - контролює процес подачі та формування (відповідає за якість) складу паливно-повітряної суміші, тим самим, забезпечуючи дотримання екологічних норм. Безпосередня взаємодія електронного блоку управління (ЕБУ) двигуна і датчика кисню гарантує правильне співвідношення повітря і пального в робочій суміші для оптимального згоряння палива. Що, у свою чергу, дуже важливо для ефективної та тривалої роботи каталізатора.
Якщо лямда-зонд вийшов з ладу, то ЄБУ не отримує інформацію про кількість вмісту кисню у вихлопі і не може коригувати склад суміші за рахунок кількості палива, що подається в циліндри. Тому датчик кисню міняти потрібно.
Добрbдень! 3600 грн під ключ.
Добридень! 200$ під ключ, 6-8 годин.
Добридень! 4800 під ключ.
Добридень! Ми не продаємо полум'ягасники, ми будуємо їх на корпусі штатних каталізаторів. Візуально не видно, що каталізатори вилучені. Якщо автомобіль не перепрошить, то встановлюємо каталітичні емулятори під задні датчики кисню (лямбда-зонди). На Ваш автомобіль вартість під ключ – 5200 грн.
Так, підійде, просто автомобілі з V-подібним двигуном після 2000 року оснащуються вже не одним великим каталізатором, як їх попередники, а двома маленькими по 1,4 л. на кожен із колекторів.
Доброго дня! Ігоре, видно, що ви водій, який любить свій автомобіль. На каталізатор у європейських країнах дають 100 т гарантію за якість їхнього бензину. Як наш бензин ми впевнені не можемо бути. І щоб уникнути руйнування каталізатора, ми рекомендуємо його змінити або видалити, щоб усунути всі ризики.
Все залежить від марки авто. Чим дешевше і простіше пристрій, тим безболісніше встановлення полум'ягасника. Якщо модель оснащена двома датчиками (контролерами), то другий лямда-зонд вимагатиме додаткових маніпуляцій: установка емулятора (обманки) датчика кисню або перепрошивка ЕБУ під інший стандарт.
Вітаємо! Заміна на пламегасники плюс каталітичні емулятори лямбда-зонда, за все з роботою – 6000 грн. Гарантія – 2 роки. За часом – 6-8 годин чи вранці привезли – увечері забрали.
У вітчизняних моделях цього не станеться. Що стосується іномарок, то тут багато залежить від складності пристрою електронного блоку управління. Наприклад, більшість американських і європейських марок «Check engine» не з'явиться. А ось у японських моделях, що відповідають високим європейським нормам СО, при встановленні полум'ягасника ризик виникнення помилки Check існує. Оскільки ці авто розраховані на каталітичний ефект, а не на просту трубу. І машина, отримуючи неякісний бензин (етиловий бензин), може дати збій: чутливий лямда-зонд дає сигнал на відсутність або недостатність каталітичного ефекту.
Добридень! Можна, все під ключ – 3600 грн.
Доброго дня! Так, можна. Керамічна - 7600 грн, гарантія 50 тис., металева - 8100 грн, 100 тис.
Б/у кераміка - 4200 грн, б/у метал - 4900 грн.
Добридень!
1. Перевіряємо візуально через передній лямбда-зонд, якщо він піддається демонтуванню. А так лише візуально під час розтину.
2. Варіант 1: Заміна на оригінальний каталізатор (колектор, каталізатор, приймальна труба у зборі) – 847 євро, гарантія 50 тис.км.
Варіант 2: Заміна стільникової частини каталізатора на нову (металеву основу) під ключ - 7800 грн, гарантія 100 тис. грн.
Варіант 3: Видалення каталізатора з виготовленням полум'ягасника та монтажем каталітичного емулятора під ключ – 3600 грн, гарантія 100 тис.
4. Займе один робочий день (зранку заїхали, увечері забрали).
5. Робочий день із 9.00 до 19.00.
Добридень! 2450 грн., за часом до 4 годин. Збільшення потужності до 15%.
Вашим автомобілем робота займе 6-8 годин (з ранку заїхали, увечері забрали).
Можлива доставка полум'ягасників в інше місто за умови, що ви знімаєте свої каталізатори і відправляєте нам, тому що ми будуємо на корпусах штатних каталізаторів (візуально буде не видно, що автомобіль без каталізаторів). Ціна такого варіанта – 4400 грн.
Якщо робота буде за місцем – 7800 грн під ключ.
Це єдиний варіант, який ми дає 100% гарантію. У разі заміни каталізаторів на нові їх термін служби буде не тривалий, оскільки температура згоряння газу набагато вище, ніж у бензину, внаслідок чого каталітичний елемент дуже швидко руйнується.
Добридень!
Якщо горить помилка P0230 або P0240, не варто перевіряти, електроніка і так перевірила, що є недостатність каталізатора. За заміною:
1. Оригінальний каталізатор із гарантією 50тис. – 982 євро.
2. Заміна самого стільникового бочка на новий із гарантією 100тис. – 8600 грн під ключ.
3. Видалення каталізатора з виготовленням полум'ягасника та монтажем каталітичного емулятора – 3800 грн під ключ. Гарантія 100 тис.
Можна провести тюнінг глушника і резонатора і досягти низького приємного оксамитового звуку. 150 $
Добридень! Виготовлення даунпайпа - 2400 грн.
Добридень! Для того, щоб зробити звук більш об'ємним, потрібно повністю запрямувати систему, залишити тільки труби без бочок, так як на турбодизелі на відміну від бензинових двигунів, дуже складно добитися такого звуку.
Вартість близько $100.
Добридень! На жаль, ми не маємо рішення на ваш автомобіль. Колектора не виготовляємо.
Щоб не спалахнула помилка, можна поставити каталітичний емулятор на задній лямбда-зонд.
Добридень! На жаль, на румстер немає нічого. Якщо знайдете та привезете, зможемо встановити (600-800 грн).
Добридень!
Причинами може бути: турбонадув, паливна система (форсунки, ТНВД) чи забита вихлопна система (недостатня прохідність газів).
Приїжджайте, зробимо діагностику, шануємо.
Діагностика ендоскопом – 400 грн.
Комп'ютерна діагностика – 150 грн.
Доброго дня, Дмитре! Готової системи на Ваш автомобіль немає, можемо запропонувати індивідуальне виготовлення по вашому автомобілю на нашому глушник-сервісі (Київ).
Варіант 1. Чорний метал, термін експлуатації близько 3-х років – 1800 грн з роботою.
Варіант 2. Алюмінізований (аналогічний заводському), термін 6-8 років - 3200 грн з роботою.
Варіант 3. Нержавіюча сталь, 10-15 років – 5600 грн.
Добридень!
Так, можна, але яким методом і яку вартість зможемо сказати лише після огляду.
Добридень!
Ціну зможемо скласти після огляду, потрібно зрозуміти, в якому стані елементи вихлопу Вашого авто.
Запрошуємо на діагностику!
Добридень! Зробити тюнінг штатних елементів вихлопної системи шляхом розкриття та перебудови внутрішніх камер та перфорацій.
Добридень! За часом займе один робочий день. За вартістю – 4000 грн.
Добридень! На жаль, готової нема зараз. Ви можете під'їхати до нас на СТО, за місцем підберемо варіант.
Наша адреса: Київ, вул. Клеманська, 1
Добридень!
Можемо як поміняти банку на нову, так і зробити тюнінг задньої банки, якщо вона ще ціла.
Добридень! Є багато варіантів (різні бренди та ціни).
Добридень! У середньому правильна (з клапаном) і якісна прямоточна система коштує від $300 до $1500, а такі як пропонує наш ринок (польські, китайські, російські) додають звук, але не більше, і найчастіше власники таких прямотоків через невеликий час відмовляються від них, тому що неможливо їздити автомобілем на довгі відстані, дуже некомфортно, особливо пасажирам. Ми пропонуємо частково запрямоточити штатну систему плюс роздвоєння, цим можна заощадити і гроші, і вибрати прийнятний звук. А вид ззаду можна обіграти чудовими якісними насадками. Вартість даного варіанту від 3500 до 6500 грн, залежно від гучності звуку і виду насадок.
Доброго дня! На виході отримаємо в приблизно 200 л.с. і порядка 15-20% економії газу, $200.
Добридень!
Приріст +50 коней і +130 моменту, що крутить. Такий приріст досягається на 98-100 октані, за умови відмінного стану двигуна та паливо-повітряних систем. Ціна 400 $. Якщо відразу відключати каталізатори, 500 $ за чіп тюнінг та відключення каталізаторів (Stage 2).
На тюнінг гарантій не даємо.
Рекомендуємо перед чіп тюнінгом перевірити:
1. Систему запалювання (свічки, котушки, дроти);
2. Паливну систему (перевірити та почистити форсунки, перевірити фільтри та насос);
3. Компресію двигуна;
4. Датчики (витратомір повітря, лямбда-зонд та датчик детонації);
5. Систему впуску на герметичність. Якщо не герметична – опресувати/замінити пайпи.
6. Вихлопну систему на забитість та герметичність. Якщо забитий фільтр – видалити.
7. Турбіну за наявності, якщо виникне потреба – реставрувати/замінити.
Заслінки, на жаль, запропонувати не можемо.
Добридень! Вартість за 3200 грн. за все
Добридень! На жаль, на даний момент резонатора на Ваш автомобіль немає. Можемо запропонувати виготовлення будь-якої потреби в ремонті або заміні частини вихлопної системи зі складових польської фірми Polmostrow за Вашим автомобілем.
Добридень! На жаль, на Ваш автомобіль, крім оригіналу (290 євро), готового глушника немає. Якщо Ви знаходитесь в Києві, ми можемо виготовити новий глушник (1800 грн) або ж відреставрувати Ваш (1000 грн). Mitsubishi outlander XL ми реставрували вже неодноразово. Надаємо гарантію 3 роки.
Добридень! На жаль, у цьому питанні не зможемо допомогти.
Добридень! На дизель немає сенсу ставити – різниці звуку практично не буде.
Добридень! Пропонуємо такі варіанти:
Резонатор та глушник:
1. У чорному металі (Україна) – резонатор – 635 грн.; глушник – 749 грн.
2. В алюмінізованому (Україна) – резонатор – 820 грн, глушник – 986 грн.
3. В алюмінізованому металі (Польща) – резонатор – 980 грн, глушник – 1086 грн.
Каталізатор:
1. Оригінальна запчастина разом із колектором у зборі – 976 євро.
2. Заміна стільникових елементів каталізаторів на нові. Для цього вам потрібно надіслати нам свою приймальну трубу. Ціна під ключ – 16 800 грн. Гарантія за відсутності встановленого газового обладнання – 100 тис.км.
3. Заміна каталізаторів на полум'ягасники та встановлення емуляторів каталізаторів (помилка загорятися не буде). Ціна – 5800 грн.
Усі варіанти є у наявності. Каталізатори зможемо зробити та відправити того ж дня, коли отримаємо від вас труби.
Добридень!
Тільки приблизно 250-300 $.
Точніше після огляду.
Добридень! Так, можемо зробити. Пропонуємо варіанти: 1. Тюнінг на базі штатної системи, а саме шляхом перебудови внутрішніх перфорацій, що завихрують, на прямоточні елементи резонатора і основного глушника. У такий спосіб ми залишаємо заводський вигляд і досягаємо більш об'ємного та бархатистого звуку. Домагаємось цього за рахунок обсягу збережених бочків резонатора та основного глушника. Ціна – 4400 грн. 2. Побудова прямоточного вихлопу, як Ви описали (тільки труба), з нержавіючої сталі - 3800 грн, з алюмінієвої труби - 3200 грн.
Добридень! Є варіанти по 495 грн. кожна запчастина, і по 545 грн.
Добридень! 4200 грн.
Добридень! Залежно від насадок приблизно 6000 грн.
Добридень! Пропонуємо насадки на вихлопну трубу CarEx, Ulter, Magnaflow та нашого виробництва.
Добридень!
Займаємося, є все наявне все необхідне. Для ціноутворення потрібний попередній огляд.
1) Видалення каталізатора під ключ – 3800 грн.
2) Роздвоєння системи – 4400 грн (роздвоєння магістралі + дві банки).
3) На стронгер замінити не можна, стронгер призначений для дизельних авто. Ми виготовляємо пламегасник на корпусі штатного каталізатора. В цьому випадку візуально видалення видно не буде, лише у випадку, якщо буде провадитися експертиза.
4) Турбоконвектор є, дає підвищення потужності 7-15%. Ціна з установкою – 2200 грн.
Добридень!
1) Видалення каталізатора під ключ – 3800 грн.
2) Роздвоєння системи – 4400 грн (роздвоєння магістралі + дві банки).
3) На стронгер замінити не можна, стронгер призначений для дизельних авто. Ми виготовляємо полум'ягасник на корпусі штатного каталізатора. В цьому випадку візуально видалення видно не буде, тільки у разі, якщо буде провадитися експертиза.
4) Турбоконвектор є, дає підвищення потужності 7-15%. Ціна з установкою – 2200 грн.
Добридень! Ціна без насадок – $200. Насадки подвійні – 860-1740 грн.
Добридень!
Для усунення шуму необхідно, щоб задній елемент був з базальтовою набивкою. Можемо вирішити питання - 150-250 $.
Більш точно після попереднього огляду.
Добридень!
Приблизно 2000 грн.
Добридень! На жаль, на дизельному двигуні досягти бажаного звуку не можна.
Добридень!
Програмне та фізичне видалення сажового+ каталізатор та ЄДР - 7500 грн.
Чіп тюнінг (додавання потужності) + 1300 грн.
Добридень! Так, без проблем, під'їжджайте, оцінимо ситуацію та поправимо.
Добридень!
Можна, але потрібний попередній огляд.
Добридень! Питання зможемо вирішити, але потрібний попередній огляд.
Роботи займуть один робочий день. Записатись можна за телефонами, вказаними на сайті.
Добридень! Є варіанти тюнінгу штатної вихлопної системи без чіп тюнінгу (розкриваємо та прямоточимо штатні елементи вихлопу).
Орієнтовна ціна – 10000 грн.
Добридень! Можливо, ціна після передогляду.
Такий звук з'являється, як правило, при частковій або повній втраті звукопоглинаючого шару (базальтової вати, скловати), що знаходиться в корпусі глушника. Згодом він вигоряє і видувається, це і стає основною причиною зниження якості роботи та повного виходу з ладу глушника.
Добридень! $300-500, залежно від матеріалу та виробника.
Добридень! 250-300 $. Точніше після огляду.
Добридень! Глушник (Польща) – 690 грн; глушник (Україна) – 500 грн. Кінцева труба (хвостовик) (Польща) – 400 грн.
Залежно від їхнього стану. Якщо різьбові з'єднання добре збереглися, болти не прикипіли, можна не змінювати. Але якщо їхній вигляд викликає якісь сумніви, то краще не економити.
Добридень!
Для більш точного ціноутворення напишіть, будь ласка, вин-номер автомобіля.
Добридень!
Зміна звучання шляхом тюнінгу штатної вихлопної системи – 200-300$, залежно від стану системи.
Точніше зможемо сказати після огляду.
Чіп тюнінг не рекомендуємо, тому що атмосферний двигун зможе видати ще максимум 5-7% приросту плюс автомобіль не новий.
Добридень!
Вкажіть, будь ласка, вин-номера автомобіля.
Добридень! Заміна гофри із роботою 950 грн.
На всіх атмосферних двигунах шляхом чипування можна досягти максимум 10%.
Добридень! Ми не радимо змінювати штатні банки на готові прямотоки, оскільки це спотворює оригінальний дизайн вихлопної системи. Ми робимо тюнінг штатних банок, розкриваємо та перебудовуємо начинки.
Робота з тюнінгу задніх банок – 4400 грн. Плюс задні насадки на Ваш вибір, якщо не влаштують оригінальні.
За часом 30-40 хвилин, глушники різних виробників – 620 грн, 870 грн, 960 грн, 1070 грн.
Добридень! Нажаль, запчастин на Ваш автомобіль немає. Якщо надасте, зможемо допомогти.
Добридень! Тюнінг двох задніх банок (глушника та резонатора), 200-260 $.
Добридень! Тюнінг двох задніх банок (глушника та резонатора), 200-260 $.
Добридень! Система встановлюється на автомобілі випущені з 2009 року.
Добридень! Якщо автомобіль після 2009 р.в., можна, ціна з установкою 1100 $.
Добридень!
7400 грн за все без випускних колекторів та каталізаторів.
Доброго дня! Орієнтовна вартість робіт за роздвоєння – 200$. Насадки в асортименті за пару від 1000 до 2800 грн.
Додавання звуку (зміна будови нутрощів основної банки глушника) – 2000 грн.
Так. Працюємо
Добридень! 150$, 3-4 години
Добридень! На жаль, зараз допомогти не зможемо.
Добридень!
Stage 1: до 105 л.с. - після 140 л.с.; крутний момент до 250 Нм – отримуємо 310 Нм.
Ціна - 250 $. За часом близько 3-х годин.
Авто з пробігом понад 100 000 км або віком 3 роки і старше може вже не відпрацьовувати повноцінно базову прошивку, тому ми не можемо давати гарантію на результат на таких автомобілях і рекомендуємо перед тюнінгом перевірити:
1. Систему запалювання (свічки, котушки, дроти);
2. Паливну систему (перевірити та почистити форсунки, перевірити фільтри та насос);
3. Компресію двигуна;
4. Датчики (витратомір повітря, лямбда-зонд та датчик детонації);
5. Систему впуску на герметичність. Якщо не герметична – опресувати/замінити пайпи.
6. Вихлопну систему на забитість та герметичність. Якщо забитий фільтр – видалити.
7. Турбіну за наявності, якщо виникне потреба – реставрувати/замінити.
Добридень! Можна, за умови, що у вас є записана ваша тюнінгована прошивка на носії і ви нам можете її переслати. В іншому випадку, потрібен лише автомобіль, щоб підключитися та подивитися.
Ціну зможемо скласти після зчитування прошивки.
Добридень! З якою метою потрібен чіп тюнінг, збільшити потужність і момент, що крутить?
Для розрахунку вартості потрібний вин номер автомобіля.
Добридень!
Перепрошувати під євро 2 не потрібно, отже євро 2 стандарту з одним лямбда-зондом, який знаходиться перед каталізатором. Його ні відключати, ні видаляти не можна, тому що він призначений поділяти суміш. Якщо він не в робочому стані або вимкнений, машина некоректно видаватиме суміш (перевитрата палива, погіршення динаміки).
Чіп-тюнінг можна зробити, щоправда, без гарантії на результат через те, що автомобіль далеко не новий. Вартість – $100.
Добридень!
Прошити + приріст потужності (чіп-тюнінг) – 200 $.
Навскидку приріст 30-40 коней. Точніше можемо сказати, якщо напишіть скільки зараз кінських сил чи vin-код.
Добридень! Перепрошити під Євро-2 – $200, плюс додавання потужності – $50. Але хонду не обов'язково перепрошувати, у неї добре працює каталітичний емулятор.
Доброго дня! Перепрошивка - $180. Якщо потрібно вирізати каталізатор і вставити плам'ягасник - 1600 грн.
Добридень!
Чіп-тюнінг можна зробити, але треба щоб під'їхали, подивимося який софт.
Збільшення використання акумулятора немає.
Орієнтовна вартість 400$. Приріст всіх атмосферних двигунах 7-10 %.
Добридень! Та варто! Налаштуватись під газ буде набагато динамічніше і знизиться витрата.
Добридень!
Є в наявності фаркопи на легасі нового покоління, серед яких зможемо підібрати фаркоп на Ваш автомобіль, можливо знадобиться невелика невелика переробка. Залежно від виробника ціна варіюватиметься від 2600 до 3600 грн.
Добридень! Якого року NV200, чи є ззаду підніжка і чи встановлений газ?
Добридень! В наявності є "Полігон-Авто" умовнознімний на двох болтах - 1985 грн і горизонтальний автомат - 2595 грн.
Добридень! Тільки на замовлення, Galia (Словаччина), 130 євро, 4 тижні.
Добридень!
Житомир – 1820 грн, Вінниця – 1780 грн, Запоріжжя – 2100 грн, Польща – 2600 грн, Словаччина – 2820 грн, Італія – 2940 грн.
Добридень! На жаль, готового захисту немає, можемо запропонувати виготовлення за наявності автомобіля на нашому автосервісі.