Не влаштовує звук штатного вихлопу? Бажаєте змінити характер, отримати замість високих брязкітливих тонів жорстке басисте звучання або оксамитовий шляхетний «рик», зробити звук вихлопу тихіше чи, навпаки, додати звучності спорткара, додати хлопки та простріли? Звертайтеся – ми розбудимо вашого «звіра» або, навпаки, «приборкаємо» його! Давайте розберемося, як саме отримати той чи інший звук.
На тембр звучання вихлопу безпосередньо впливає будова випускного тракту: конструкція, наповнення, матеріал, діаметр та товщина труб.
На тембр звучання вихлопу безпосередньо впливає будова випускного тракту: конструкція, наповнення, матеріал, діаметр та товщина труб.
Враховуючи особливості двигуна, замінюючи ті чи інші елементи вихлопної системи, підбираючи труби певної форми та розміру, ми досягаємо бажаного звукового результату.
Наприклад, з’єднувальні труби і резонатори певної конфігурації дозволяють вивільнити низькочастотні шуми до басистого звучання. При цьому усуваються більш пронизливі високочастотні свисти, і виходить потужний чистий звук. Для поціновувачів спортивних хлопків та прострілів, потрібно проводити роботу з каталізатором та прошивкою (чіпувати ЕБУ).
Найчастіше вся система має прямоточні елементи, крім заднього глушника, який обладнаний лабіринтом з перегородок і перфорацій. Для збільшення гучності вихлопу, а також збільшення потужності двигуна, штатний глушник замінюють на прямоточний або прямоточать його.
У конструкції прямоточного глушника практично відсутні перегородки, що пригнічують шум. Прямі труби зі згладженими вигинами сприяють вільному відтоку вихлопу, а відповідно створюють необхідний звуковий ефект.
Плюс прямоток має більш солідний та привабливий вигляд і надає автомобілю індивідуальності та виділяє його із загальної маси.