Роздвоєння вихлопу

perrin-dual-single-tip-3-catback-exhaust-brushed-13-subaru-brz-scion-fr-s-3.jpg (80 KB)

Роздвоєний вихлоп асоціюється зі спортивними автомобілями та марками преміумкласу. Проте все частіше такий вихлоп можна побачити на малолітражках.

Існує кілька підходів до процесу роздвоєння. Перший змінює зовнішній вигляд та надає солідного звучання. Другий зачіпає зміни всієї випускної системи та вносить значні технічні коригування у роботу авто.

Можна зробити повний тюнінг випускної системи, а можливий варіант роздвоєння вихлопу лише перед чи після глушника. Все залежить від того, чи хочете Ви обмежитися зовнішнім ефектом спорткара або внести більш значні зміни в роботу авто.

  Що ж дає роздвоєний вихлоп?

✅ Естетичний вигляд. Ефект спортивного стилю за рахунок роздвоєного глушника.

✅ Підвищує пропускну здатність глушника та продуктивність відведення відпрацьованих газів завдяки продуманій конструкції розведення вихлопу.

✅ Збільшує потужність та крутний момент двигуна. За рахунок покращення вентиляції циліндра та збільшення рівня паливної суміші в камері згоряння.

✅ Запобігає перегріванню системи. Зміна структури глушника підвищує швидкість проходження вихлопу, зменшуючи рівень нагрівання.

✅ Раціональне використання підкузовного простору. Розведення вихлопу на дві сторони дозволяє позбавитися від банки стокового глушника, тим самим звільняючи додатковий простір, наприклад, для встановлення позаштатного обладнання (балона ГБО, захисних щитків і т.д.).

✅ Підвищення аеродинаміки за рахунок зменшення опору повітряним потокам на високій швидкості. А все через особливості будови нової системи, яка має більш плоску структуру і меншу кількість деталей, що виступають.

Якщо ви жадаєте експериментів і креативу, тоді цей вид тюнінгу для вас.

Звертайтеся – зробимо у найкращому вигляді, адже це наш профіль.