Колектори

Вийшов з ладу колектор?

Колектор – важливий елемент вихлопної системи. Його основною функцією є відведення вихлопних (незгорілих токсичних) газів з камер згоряння кількох циліндрів в одну трубу. А також забезпечення ефективного продування та наповнення камер згоряння.

Команда нашого автосервісу оперативно виявить та оцінить серйозність поломки будь-якої деталі випускної системи. Дуже важливо підійти до діагностики та ремонту комплексно, щоб не робити його двічі.

Виділяють два типи колекторів: цільний (виготовляється з жароміцного чавуну) і ефективніший і надійніший трубчастий (з нержавіючої сталі або кераміки). Ми працюємо переважно з колекторами, виготовленими із сталі.

Послуги

Для продовження терміну служби колектора дуже важливими є своєчасна діагностика та ремонт колектора . Наші фахівці запропонують найбільш раціональне та економічно вигідне рішення, виконають ремонт та заміну колекторів в іномарках та у вітчизняних авто (в т.ч. колектор ваз ) з вихлопними системами будь-якої модифікації.

Спектр наших послуг включає:

• діагностику та технічну консультацію фахівців;

• відновлення та ремонт колектора;

• заміну колектора;

• встановлення колектора;

• заміну прокладання колектора;

• продаж колектора;

• виготовляємо колектор за індивідуальними проектами.

Ми знаходимо та усуваємо не лише несправність, а й її причину! Наприклад, 90% колекторів виходять з ладу через недостатню прохідність каталізатора, який може бути забитий або оплавлений, і перешкоджати виходу відпрацьованих газів. Це призводить до збільшення температурного навантаження на колектор , його прогорання та утворення тріщин. Також в результаті перепаду температур утворюється конденсат, а потім іржа, яка може спровокувати серйозну поломку до несподіваної зупинки автомобіля.

Несправність колектора може бути спричинена деформацією:

• замикання колекторних пластин;

• порушення герметичної форми;

• виступ міжпластинкової ізоляції над іншими пластинами;

• оплавлення та знос пластин.

«Павук»

Для зниження опору потоку газів, яке створює штатний колектор , при тюнінгу його часто замінюють моделлю під назвою «павук», будова якої знижує опір і покращує наповнення циліндрів, що забезпечує підвищення крутного моменту.

Чому важливо заміну та ремонт випускного колектора проводити у профільному СТО?

При неправильній установці колектора порушується розподіл навантаження (адже колектор несе тяжкість турбіни та частково вихлопу), тим самим провокуються механічні пошкодження: розрив зварювальних швів і відрив фланців. Усунення тріщин також потребує чіткого дотримання зварювальних технологій. Звертаючись до нас, Ви можете бути впевнені як виконані роботи.

Ціна

Вартість заміни колектора або його ремонту залежить від обсягу робіт ( колектор ціна ). Для постійних клієнтів діє система знижок. Швидко і за доступною ціною впити колектор можна у нас.

Телефонуйте, вказаним на сайті - ми відповімо на всі питання, що Вас цікавлять, і запишемо на будь-який зручний для Вас час.

Чисте повітря в салоні та безперебійна робота двигуна – це Ваша впевненість, безпека та комфорт на дорозі! Ремонт же «запущеної» вихлопної системи коштуватиме значно дорожче.